Monday, March 02, 2015

Survivalists.


Έλεγα κι εγώ, «κάτι με τρώει, κάτι δεν πάει καλά».

Μέχρι που ανέγνωσα κάποια επιστολή του Δήμου.

Δεν απευθυνόταν σ’ εμένα.

Απαριθμούσε τα επιτεύγματα του Δήμου
–κατά τα τρία τελευταία χρόνια.

Αναζωογονήσεις,
ρεαλισμός και υπευθυνότητα,
τροχιοδρομήσεις
(τροχοδρομήσεις επιμένει ο ορθογράφος)
τροχιοδρομήσεις επιδιορθώσεων λέω,
(επ)ανακοστολόγηση,
αντιπλημμυρικά,
ποδηλατοδρόμοι,
ομαδικότητα, ευελιξία, διαφάνεια,
αισθητή μείωση δυσωδίας
και 13 μικρά λεωφορεία.

Εστάλη σε άτομο χωρίς δικό του εισόδημα.

ΥΓ:
Ευρώπη, 2015.
Η Πολιτεία μας εξακολουθεί να «θεραπεύει»
αλκοολικούς και –χρόνια –πολυχρήστες
με βενζοδιαζεπίνες ανεξέλεγκτες
–μπας και δεν επέλθει η αποβλάκωση -
και επίδομα ανάλογο (αν)ικανότητας για εργασία.
.
 
Επίσημη πολιτική.
Πολυδιάστατη.

Η φανερή «λογική» τους λέει
πως αυτός που έχει
μεγαλύτερο πρόβλημα
δικαιούται μεγαλύτερης ενίσχυσης.
Η κρυφή σιγοψιθυρίζει…
πως αυτός που χρειάζεται μεγαλύτερη στήριξη
–έτσι –
θα φροντίσει να αποκτήσει μεγαλύτερο πρόβλημα.
Λογιστικά μιας ακούσιας γενοκτονίας;

Labels: , , , ,

3 Comments:

Blogger the Idiot Mouflon said...

Repertoire:
”Welcome Home (Sanitarium)”, Metallica.
“Badlands”, Metal Church.



***

Πολιτικό Θέατρο Δευτέρας.
“…Drugs in America: The Kerry Committee Day 4 - Panama Part 1 (1988)…”
https://www.youtube.com/watch?v=nvFr5K8zJRA

2/3/15 21:24  
Blogger Moonlight said...

Εδιάβασα το τζι εγώ που είμαι δημότης. Εδιανέμαν τα κατ' ακρίβειαν, εν τα εστείλαν νομίζω.
Έδωκεν μου το η μάμμα μου τζαι λαλεί μου "ννάμπου μας λαλούν;". Τέσπα......

3/3/15 12:39  
Blogger the Idiot Mouflon said...

Ας διαφημίζουνται αν θέλουν αλλά... άμα άθρωπος χωρίς εισόδημα -που κάποτε εδούλεψεν εποχιακός σε άλλο Δήμο -θωρεί "τόσα έργα" αλλά δουλειά για λλόου του μηδέν... το ότι εκάμαν τον "κόπο" (τζιαι τα όποια έξοδα) να του το στείλουν... εν' νάκκον εκνευριστικό.

Αισθητή μείωση δυσωδίας, α!

3/3/15 20:28  

Post a Comment

<< Home