Thursday, October 27, 2011

Κουκουρουκουκουιστές! ( Ίσως φταίει ο Πυρετός. )

Ίσως φταίει ο πυρετός Μαντάμ, μα εγώ δεν χρειάζομαι τίποτα πέραν της Λογικής για να φτάσω στο συμπέρασμα πως η όποια προσπάθεια για «κάτι άλλο», για «οτιδήποτε άλλο»προϋποθέτει Γη ικανή να συντηρεί τους πληθυσμούς της.
Αυτό δε… η Λογική μου υποβάλλει πως ισχύει ακόμα και αν αυτό το άλλο προσπαθούν να το πετύχουν π.χ. Ναζιστές, Καπιταλιστές, Μαρξιστές, Σεξιστές … ακόμα και … ας πούμε Κουκουρουκουκουιστές!

[ Ίσως φταίει ο Πυρετός Μαντάμ, μα ετούτοι οι Κουκουρουμου ψίθυροβουίζουνε στ αυτί πως θέλουν να ζουν –κόντρα στα πολιτικά ρεύματα της Εποχής –αλλιώς και να μαζεύονται γυμνοί τα βράδια γύρω από μια φωτιά, να χορεύουν τσάρλεστον, να ψήνουν σπιτίσιες σοκολατογκοφρέτες και να πίνουν σφηνάκια μπίρας με pint τεκίλα για το σβήσιμο. Θα χρειαστούν πάλι Γη ικανή να τους συντηρεί. ]

Ίσως φταίει ο πυρετός Μαντάμ… αλλά εγώ είμαι Αλλού και δεν μπορώ πλέον να συμμετέχω σε συζητήσεις που πρέπει –πάση θυσία –να σπρώχνονται, να αναποδογυρίζονται, να σμικρύνονται και να επεκτείνονται τόσο όσο χρειάζεται για να μετατοπιστεί το κέντρο βάρους τους με τρόπο που να τοποθετεί το κώλο τους εκεί ακριβώς που τον χρειάζεται η εκάστοτε –επιτόπια –μάχη των πολιτικών ισορροπιών.

Labels:

8 Comments:

Blogger the Idiot Mouflon said...

[ Αφορμή μια μη-συζήτηση, • 2 αναρτήσεις πιο κάτω. ]

27/10/11 03:47  
Blogger Disdaimona said...

26/2/2011

http://disdaimona.blogspot.com/2011/02/blog-post_26.html

σόρυ αλλά εννε ΣΗΜΕΡΑ εν που το φεβράρη που έθεσα το θέμα των ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΛΥΠΟΥΜΑΙ που δεν θα ικανοποιήσω την ανάγκη σου να βλέπεις τους άλλους ΟΠΩΣ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ αγρίνιο και να τους φορτώνεις επιτηδιότητα για αλλοτριους λόγους.

είμαι και ήμουν συνειδητός άνθρωπος. και όι καιροσκόπος όπως σε βολέφκει.

όσο για το σχόλιο, έβαλα ένα θέμα και η συζήτηση δεν συνεχίστηκε --όπως εξάλλου ήταν εμφανές ότι επιθυμούσες.

κανεις δεν σου επεβαλε να είσαι κάτι ΣΕ ΚΟΝΤΡΑ. αυτό είναι μια αποκλειστικά δική σου ανάγκη γαι να υπάρξεις.

λυπάμαι βαθύτατα.

27/10/11 10:20  
Blogger Disdaimona said...

Επιπλέον, ο δικός μου ο παππούς ήταν κομμουνιστής και ήταν εκ των ιδρυτών του ΚΚΚ. τζαι εν εκόλωσε το ΄26!

επιπλέον έχω τζαι ντοκουμέντα που τον Ισπανικό Εμφύλιο που πιππιλλάτε! για να μεν αναφέρω άλλα ντοκουμέντα!

οπότε τις εμπειρίες που ο καθένας θέλει να πουλά στη δημόσια θέα εγώ που ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ (χα,χα) σαν κάποιους, εν τες επούλησα ποττέ μου για να κάμω ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!

ειπα σου πόσον λυπούμαι νομίζω!

ατε πε μας για τον Συλιτζιώτη!

27/10/11 10:32  
Blogger Disdaimona said...

Που εσείς ούλλοι που καμνετε τους πασh ηθικούς τζαι επαναστάτες αγρίνιε εν έσιετε ούτε ένα χιλιοστό της αξιάς, του ήθους τζαι της συνείδησης τζείνων των ανθρωπων που τάχα επικαλείστε.

γράφετε για τον συλιτζιώτη τζαι καθεστε τζαι χειροκροτάτε!τζαι νομίζετε πως ο κόσμος που θκιαβάζει εππεσεν που καμιάν καμινάδα τζαι εφάτσιησεν την τζεφαλήν του τζαι ειδεν την επαναστάτης! εν καταλάβετε,πως εξευτελιζεστε; πως έσιει κριτήρια ο κόσμος τζαι ζωντανά παραδείγματα για το τι εστί αγώνες, αντιφάσεις, απώλειες,τζαι επαναστατική διαδικασία;

εκράτησα άμεμπτη στάση απέναντι σου που σεβασμό στο γεγονός που ποιάν οικογένεια είσαι.

τζαι εμπιστεφτηκα το ένστικτο σου.

αλλά έππεσα έξω.

27/10/11 11:10  
Blogger Disdaimona said...

Τζαι καμιά περαιτέρω κουβέντα ξανά για το οποιοδηποτε θέμα.

διότι εγώ έχω τσίππα! τζαι εν θα καθουμαι να εξευτελίζω τον άγγονα του Χαμπή!

οπως έκαμες εσύ για μένα.

τζαι γιατί ενι ξέρω ήνταμπου ονειρέφκεσαι εσύ γυρώ που τη φωθκιά!

ξέρω ήνταμπου ονειρεφτήκαν κάποιοι άλλοι γυρών που την φωθκιά κάποτε.

τζαι τούτο θα το σεβαστώ τζαι θα το τιμήσω, οση βρωμιά τζαι να κυκλοφορεί γυρώ μου.

αφήνω σας να κάμετε την επανάσταση! τζαι αποφεύγω να κοιτάξω λλίον πιο ψηλά, να δω, γυρών που τζεινη την φωθκια, αν κάποιοι κρυφκουν τα πρόσωπα τους να μεν θωρούν τον ξεπεσμό μας τζαι την κενότητα μας!

27/10/11 11:53  
Blogger the Idiot Mouflon said...

Ίσως φταίει ο Πυρετός αλλά...εγώ φταίω τον εαυτό μου. Που πήγε σε γαμήλια δεξίωση και φίλησε Γαμπρό και Νύφη. Τόσα ματς-μουτς... όσο witch-doctor και να λογιέται ο νυμφίος ...τα μη οικία μικρόβια δεν τα γλυτώνεις.

Τον Συλικιώτη πάντως δεν τον είδα και δυσκολεύομαι να αντιληφθώ την σχέση, ημεδαπή η Νύφη, εξ Ελλάδος οικονομικός μετανάστης ο Γαμπρός... Εδώ κολλά;

Παππούδες και προπάππους είχα και απ' της μητρός μου τη μεριά, ζωγράφοι - ελαιοχρωματιστές από ανάγκη, άγριοι ινδιάνοι που υποτάχθηκαν στην όμορφη, αποικιοκρατική δύναμη κάποιας σπανιόλας την οποία η φυλή τους αιχμαλώτισε σε μια μάχη στις όχθες του Ορενόκο.

Ας επιμένουν κάποιοι σε αναφορές και επίθετα -καλή η μελέτη της Ιστορίας, άσκημο πράγμα όμως το κόλλημα με αυτήν -καθότι Πέμπτη σήμερα, τείνω ν' ανταπαντήσω ωσάν Ερυθρόδερμος.

Ουγκ! (Με κωλοτούμπα)

27/10/11 15:06  
Blogger Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous said...

Ίσια βάρκα!

27/10/11 16:42  
Blogger the Idiot Mouflon said...

Όπως συχνά επαναλαμβάνω, είμεθα στην έρημο με βάρκα τρυπημένη.

27/10/11 16:50  

Post a Comment

<< Home