Thursday, April 28, 2011

Messianic

Είναι να μεν δεις όραμα.

Προχωρούσα αποφασισμένος να παίξω συγκεκριμένο παιχνίδι. Στάθηκα μπροστά στην είσοδο του παράνομου καζινο-μπούκικου για να με κοιτάξει ο ιδιοκτήτης. «Εντάξει».

Μετά τον προθάλαμο, έπρεπε να χτυπήσω ένα διψήφιο κωδικό στην είσοδο για να ανοίξει η πόρτα. Κτυπάω 11… τίποτα. Ξανακτυπάω… τζίφος. Το παρακείμενο τσιράκι με κοιτάει, μου χαμογελάει και λέει πληκτρολογώντας, «όχι έντεκα… δέκα». Ανοίγει η θύρα.

Ξύπνησα και έγραψα τις σημειώσεις μου σε χαρτί (που πάντα έχω δίπλα απ το κρεβάτι).

Δέκαέντεκα… τι διάολο να είναι;

Μήπως τα παιχνίδια Half Time / Full Time 1-2 και Χ-2;

Μούμπλε μούμπλε…

Βρε θα ρίξω και σ’ αυτά 2 ευρώ αλλά… του Ονειρο-Μεσσί(α) ο λόγος πρόσταξε ξεκάθαρα:

Labels:

4 Comments:

Blogger the Idiot Mouflon said...

PS: Ο συνδυασμός των παιχνιδιών Correct Score και Last Goal Scorer έχει απόδοση ΑxΒ/2.

28/4/11 01:13  
Blogger Astártē said...

Μα έννεν REAL MADRID FC vs UEFA-UNICEF που έπρεπε να γράφει?
hee

perna sou a. :-)

28/4/11 11:19  
Blogger astronaftis said...

τώρα εξηγείται. μου φάνηκε κάπως στημένο το 2ο γκολ αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ...

υ.γ. ανταποδίδω το σχόλιο που μου άφησες για να φκω που την υποχρέωση ;)

28/4/11 11:26  
Blogger the Idiot Mouflon said...

@Αστροναύτης

Το 2ο γκολ ήταν ο Σπίντι Γκονζάλες να βουρά τζιαι να δένει 4 Σιλβέστρους κόμπο!


@Αστάρτη

Περνά μου... μιάν κάθε 30 απόπειρες...

@Anyone

Αν θκιαβάζει κανένας από τας Αγγλίας... στα μπούκικα τους... πόσα αφήνει το τρομοκρατικό κτύπημα κατά τον πριγκηπόγαμον;

28/4/11 21:00  

Post a Comment

<< Home