Monday, January 11, 2010

ΑΣΤΟΠΑΙΔΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ

«Είσαι εγωιστής, σκέφτεσαι μόνο τη δική σου ανάγκη».

Και μετά, «Εγωιστή-καπνιστή …η Κύπρος έχει καλοκαίρι 9 μήνες το χρόνο. Χαράς το μεγάλο κακό που θα πάθεις για πέντε λεπτά έξω στο κρύο».
...
...
...
... ... Είμαι εγώ ο κακός που σκέφτεται μόνο με βάση τα δικά του δεδομένα, ε;
...
...
...

Έναν λεπτόν λεβέντη μου.

Κάμε μου μιαν χάρη.
Άμα βρεις καιρό
–να σου δώσω εγώ τα λεφτά της βενζίνης –
ανέβα πάνω στα χωρκά των βουνών, π.χ. στον


  • Πολλύστυππο.


  • Τζαμέ θα βρεις κάτι γέροντες …

    μαρμαρωμένους πόξω που τον καφενέ

    να πίνουν το τσιγαράκι τους.

    Στάθου ομπρός που έναν τους.


    Θερμή παράκληση,

    στάθου σε απόσταση τέθκοιαν


    που να σε φτάνει το σhέρι του.


    Τζιαι πε του, με το ίδιο ύφος,

    «ε ,καλά τώρα… και τι έγινε;
    Δεν θα πάθεις και τίποτα για πέντε λεπτά έξω».

    ...
    ...
    ...
    Ακόμη και ημιπαράλυτος

    να είναι ο γέροντας,

    ευελπιστώ πως

    το αποτέλεσμα θα είναι καλό.

    Can you say «βουζουνόπατσος» ?

    Labels: , ,

    36 Comments:

    Blogger Aceras Anthropophorum said...

    Εγίνην ο κόσμος άνω πουκάτω. Μάνα μου τους...

    Εγώ πάντως δεν σιαίρουμαι που σας τον εκόψαν για το καλό σας αλλά για το καλό μου (δακάτω εκόψαν τους τον πριν 3 μήνες). Εξίχασα πιλέ την μυρωθκιάν της τσιγαρίλας πας τα ρούχα μου ή τα μαλιά μου, τζιαι πάω θκυό φορές πιο συχνά εστιατόριο. Τζιαι απολαμβάνω το φαί χωρίς να με πνίει το pleasure του γείτονα.

    Ένας πολίτης δυστυχής προς έναν πολίτη ευτυχή, μακάρι όλοι οι νόμοι να είχαν τόσον ποσοστόν επιτυχίας.

    11/1/10 17:42  
    Blogger the Idiot Mouflon said...

    Aceras, αν μου εξηγήσεις πως θα σου βρωμίζω τα ρούχα σου εάν καπνίζω σε χώρο για καπνιστές και επομένως σε χώρο όπου δεν θα βρίσκεσαι εσύ... θα σε πέψω στον Γιούρι Γκέλερ!

    Καλύτερα όμως να μου εξηγήσεις τη λογική του "δεν εφαρμόστηκε καλά ένας πιο δίκαιος νόμος" άρα "απαιτούμε έναν πιο αυστηρό, απολυταρχικό με ολικές απαγορεύσεις" αντί του "απαιτούμε σωστή εφαρμογή του δίκαιου νόμου".

    Όταν τα όργανα εκάμναν σκούπες... κάποιοι εχλευάζαν την τακτική με το τσουβάλιασμα των πολλών αθώων για χάρην των 5 "νόμιμων" συλλήψεων...

    Τωρά;

    (Δε τζιαι δαμέ τη συζήτηση με τα λινκς: https://www.blogger.com/comment.g?blogID=36779065&postID=8890871515492273036&isPopup=true )

    Τζείνο που προσπερνούν εύκολα ορισμένοι είναι τις Θεμελιώδεις Αρχές που διαγράφουν και τις "Θεμελιώδεις Αρχές" που κατάφεραν να εισάξουν οι Περδίκης & Θεοχάρους (δικές τους οι πιο άδικες τροποποιήσεις).

    Άμα όμως το "άδικο σύστημα" καλύπτει τις δικές μας ανάγκες... στους σπερμόσακκους μας οι αρχές, έννεν;

    11/1/10 17:55  
    Anonymous Anonymous said...

    En tha katsei na vromisei mia xwra olokliri gia 10 gerous ston Polustipo. Opws emathan, na ksemathoun...

    11/1/10 18:55  
    Anonymous το Ηλίθιο Αγρινό said...

    Ήδη αποφάσισες ότι ο σκοπός δεν είναι να βγουν έξω για να μην ενοχλούν αλλά να κόψουν το τσιγάρο.

    Και δημοκρατικότατα το αποφάσισες εσύ για αυτούς.

    Γαούρκα ακαλλίκωτα...

    11/1/10 19:03  
    Blogger Aceras Anthropophorum said...

    Ά μα εν έτσι τζιεικάτω!! Όι ξαπολούν σας. Εμάς άμα έχει καπνιστήριο επιτρέπεται. Οι Ελβετοί δεν το θωρούν σωφρονιστικά το θέμα.

    11/1/10 19:07  
    Blogger Aceras Anthropophorum said...

    Αρέσκει μου το ακαλλίκωτα.

    11/1/10 19:08  
    Anonymous το Ηλίθιο Αγρινό said...

    Εκατάλαβες Ασεράς;

    Αποφασίζομεν και διατάζομεν, για το καλό σας.

    Εκατάλαβα να λαλέις...

    11/1/10 19:11  
    Anonymous Anonymous said...

    xestikame gia to kalo sas giokka mou. En gia to kalo to diko mas pou mas koftei. Kai by the way, epireazeste kai eseis. En fakkoume penia gia tous kapnistes kai to pws diaxeirizeste tin ugeia sas.

    11/1/10 21:14  
    Anonymous The Passenger said...

    Πως καταντά τον άνθρωπο η εξάρτηση τελικά.

    11/1/10 22:03  
    Blogger ρίτσα said...

    μεν χτητζιάζεις,
    έτζιαιν επίθεση κατά των καπνιστών

    πάντως τα σονγκ σου αρέσκουν μου πολλά τούτες τες μέρεσ

    11/1/10 22:07  
    Anonymous ΙΩΝ said...

    Γιατί ποιός σου απαγόρευσε να καπνίζεις, στο σπίτι σου, στο γραφείο σουν αν είσαι σε δουλειά δική σου και είσαι μόνος σου, στην αυλή σου, στην βεράντα σου, στην ταράτσα στου, δίπλα από το τζάκι σου, πάνω στο γαδούριν σαν πηαίννεις να φέρεις ξύλα για το τζάκι κλπ κλπ.
    Εν ανάγκη να καπνίζεις τζια στο εστιατόριο, τζιαι στην καφετέρια, τζιαι στο κέντρο που εν ούλλα κλειστά. Εγώ που δεν είμαι καπνιστής τζιαι πειράζει με το τσιγάρο, δεν μπορώ να αναπνεύσω, τσούζουν με τα μάθκια μου, τζια την πονώ την τζεφαλήν μου, πρέπει να μεν πηγαίνω ούτε για φαί σε εστιατόριο, ούτε στα μπουζούκια λ.χ.;;

    Ξέρεις φίλε μου ότι δεν εβγαινα έξω ούτε με φίλους, ούτε με συναδέλφους λόγω του καπνίσματος;;

    Και άν κάποτε για να μην φαίνουμε ακατάδεκτος και ψηλομύτης πήγαινα λ.χ. σε νυκτερινό κέντρο με μουσική για διασκέδαση, υπέφερα και την ώρα που ήμουν εκεί και την άλλη μέρα με πονοκέφαλο.

    Πριν 20 χρόνια, πριν ακόμα ο εργοδότης μου ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    εκαμνα προσωπικό αγώνα μεταξύ των συναδέλφων ότι είχαμε όλοι δικαίωμα στον καθαρό αέρα. Κάποιοι συνάδελφοι μειδιούσαν ειρωνικά και συνέχιζαν να καπνίζουν αρειμανίως και κάποιοι άλλοι με συμβούλευαν να σιωπήσω για να μεν με μαυροπινακίζουν οι διευθυντές. Τζιαι στο κάτω κάτω θα απαγορεύαμε και στους ΠΕΛΑΤΕΣ να καπνίζουν. Ολα αυτά τώρα είναι παρελθόν. Κανένας δεν καπνίζει στους χώρους εργασίας, ούτε στους διαδρόμους, ούτε στις αποθήκες, ούτε αυτοί που έχουν δικό τους γραφείο, ούτε οι πελάτες.

    Οι συνάδελφοι που καπνίζουν κάμνουν και το διάλειμμά τους, αφού σηκώνονται απο το γραφείο και βγαίνουν έξω. Ολα αυτά εδώ και 15 τουλάχιστο χρονια.

    Οσο για τους χώρους καπνιστών και μη καπνιστών στην ίδια αίθουσα με τον ίδιο αέρα να κυκλοφορά είναι λίγο γελοίο. Ο αέρα από τους καπνιστές δεν θα πάει στην άλλη πλευρά του δωματίου που είναι για μην καπνιστές;;

    11/1/10 22:31  
    Anonymous ιων said...

    Α τζια κάτι άλλο. Δεν εκατάλαβα να είναι αγώνας ενατίον όσων καπνίζουν για να τους συμμορφώσουν. Για όνομα του Θεού.

    11/1/10 22:34  
    Anonymous milaz said...

    «Είσαι εγωιστής, σκέφτεσαι μόνο τη δική σου ανάγκη».

    Και μετά, «Εγωιστή "αντι-καπνιστή" …η Κύπρος έχει καλοκαίρι 9 μήνες το χρόνο. Χαράς το μεγάλο κακό που θα πάθουν για πέντε λεπτά έξω στο κρύο».
    ...
    ... Είμαι εγώ ο κακός που σκέφτεται μόνο με βάση τα δικά του δεδομένα, ε;
    ...

    Έναν λεπτόν λεβέντη μου.
    Κάμε μου μιαν χάρη.
    Άμα βρεις καιρό
    –να σου δώσω εγώ τα λεφτά του καφέ –
    πίενε στο καφέ της γειτονιάς σου, ναι, ναι, τζίνα που συχνάζουμε εμείς τα "αστόπαιδα του κερατά" (!)

    Τζαμέ θα βρεις κάτι μαμάδες …
    που εφκήκαν να τα πουν με το μωρό στην αμαξού.

    Στάθου ομπρός που μιάν.

    Θερμή παράκληση,

    στάθου σε απόσταση τέθκοιαν

    που να σε φτάνει το σhέρι της!


    Τζιαι πε της, με το ίδιο ύφος,

    «ε ,καλά τώρα… και τι έγινε αν ήταν όπως πριν;
    Δεν θα πάθεις (και δεν θα πάθει) και τίποτα για πέντε λεπτά εκτεθειμένοι στον καπνό. Εγώ εν θα καπνίζω σε χώρους μη-καπνιστών.».
    ...
    ...
    Ακόμη και μπροστά στο μωρό,

    που θα είναι η μάμμα,

    ευελπιστώ πως

    το αποτέλεσμα θα είναι καλό.

    Can you say «βουζουνόπατσος» ?

    11/1/10 22:58  
    Blogger rose said...

    milaz, αυτο θα ηταν "βυζόμπατσος" της τροφού μάνας, του δειλινού καμπάνας

    12/1/10 01:54  
    Blogger the Idiot Mouflon said...

    @ΙΩΝ.

    Δες κ. Λεβέντη και κ. Περδίκη στο «Από Μέρα σε Μέρα», 12/10/2010.

    Για λίγο καιρό το βρίσκεις εδώ (Διαδικτυακή Σελίδα ΡΙΚ):
    http://www.cybc.com.cy/index.php?option=com_content&view=article&id=88&Itemid=139

    Στον μετρητή χρόνου που απομένει: ξεκίνα από το 10:50 έως το 10:10 περίπου.

    (Δες το όμως όλο το σχετικό κομμάτι για να αποκτήσεις καλύτερη εικόνα)

    Λέει ο κ. Περδίκης: «…η διασφάλιση συνθηκών υγείας για όλους τους πολίτες… και ιδιαίτερα τους μη καπνιστές…που για τόσα χρόνια…» και μετά «… σε όλους τους χώρους που υπάρχει δημόσια ζωή, υπήρχε αυτός ο δημόσιος κίνδυνος που λεγόταν κάπνισμα. Με αυτή την νομοθεσία έγινε μια –καλή κατά την άποψη μου –προσπάθεια να αφαιρεθεί από τη ζωή των ανθρώπων και ιδιαίτερα των μη καπνιστών αυτός ο δημόσιος κίνδυνος …».

    Ο κ. Περδίκης θα πρέπει να μας εξηγήσει πως ο δημόσιος κίνδυνος θα υφίστατο με ΣΩΣΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ νομοθεσίας με διαχωριστικά / δικαίωμα για επιλογή … ή να εξηγήσει πως δικαιολογείται η επέκταση της απαγόρευσης σε ενήλικες καπνιστές ΠΑΡΑ την απουσία κινδύνου για μη καπνιστές.

    Δεν ζητώ να ΜΗΝ υπάρχουν οι χώροι όπου ο καθένας θα μπορεί να διασκεδάζει χωρίς απώλεια του δικαιώματος του για άκαπνη υγεία αλλά ζητώ χώρους διασκέδασης ΚΑΙ για τους καπνιστές έτσι ώστε να διασφαλιστούν και τα δικά τους δικαιώματα.

    Ο καπνός μπορεί να μην περάσει αν υπάρχει σωστός διαχωρισμός και καλός εξαερισμός, όπως υπάρχει και η λύση της επιλογής δλ. της δημιουργίας μαγαζιών που θα επιλέξουν να απευθύνονται μόνο σε καπνιστές, όπως υπάρχει και λύση που προνοεί για επιλογή των διαχειριστών μόνο στις Ιδιωτικές Λέσχες.

    Εάν πιστεύεις ότι –με σωστή εφαρμογή τέτοιων νόμων –δεν θα υπάρχουν επιλογές –ικανές να προστατεύσουν την υγεία –για τους μη καπνιστές –παρακαλώ δες : https://www.blogger.com/comment.g?bloghttps://www.blogger.com/comment.g?blogID=36779065&postID=603624710380342489&isPopup=trueID=36779065&postID=603624710380342489&isPopup=true …την απάντηση που έδωσα στον Μιχάλη.

    Με λίγα λόγια, σωστή εφαρμογή του νόμου με διαχωριστικά μαζί με τα χαρακτηριστικά της ελεύθερης αγοράς οδηγεί στην ύπαρξη λύσεων για όλους.

    Τα λεφτά των μεν δεν είναι λιγότερης αξίας από τα λεφτά των δε και επομένως θα υπάρξουν επιχειρηματίες που θα θέλουν να ικανοποιήσουν και τις δύο δεξαμενές πελατών, μαζί ή χωριστά.

    Θα σε βοηθήσει να δεις καλύτερα την εξέλιξη της σκέψης μου εάν κάνεις τον κόπο να ακολουθήσεις και τους άλλους συνδέσμους που θα βρεις εκεί.

    13/1/10 04:43  
    Blogger the Idiot Mouflon said...

    @Μιχάλης

    Δεν ζητώ από καμία μητέρα να δεχτεί την παλιά κατάσταση. Δεν ζητώ από καμία μητέρα να βρεθεί το μωρό της εκτεθειμένο στους καπνούς.

    Όταν λέω σωστή εφαρμογή πιο δίκαιο νόμου, εξήγα μου πως αυτό ισοδυναμεί με επιστροφή στην προηγούμενη κατάσταση.

    Ζητώ ακριβώς ΣΩΣΤΗ εφαρμογή ενός πιο δίκαιου νόμου … που δεν θα παραβιάζει τις ατομικές μου ελευθερίες σε σχέση με τη χρήση νόμιμου προϊόντος ΚΑΙ δεν θα θέτει σε κίνδυνο την υγεία των μη καπνιστών.

    Όπως έχουν οι μη καπνιστές δικαίωμα να ορίζουν τη σημαίνει διασκέδαση και χαλάρωση για τους εαυτούς τους, διεκδικώ και εγώ το δικαίωμα να ορίζω τη δική μου διασκέδαση χωρίς να τους ενοχλώ.

    Εξακολουθείς να χρησιμοποιείς την ίδια τακτική Μιχάλη.

    Προσπαθείς να ταμπελώσεις τους καπνιστές ως εγωιστές με βρομερό συνήθειο που θέλουν να καταπατούν τα δικαιώματα των άλλων. Κολλούμε το «filthy and disgusting habit» κα προσθέτουμε ένα «εγωιστή που βαριέσαι να κάμεις 5 βήματα προς την πόρτα / να σταθείς 5 λεπτά στο κρύο» … και κερδίζουμε την μάχη των εντυπώσεων με τον συναισθηματισμό. Μπράβο !

    Ναι ρε, είμαστε εγωιστές με βρομερό συνήθειο και υπάρχει τρόπος να το απολαμβάνουμε κατά τη διασκέδαση μας χωρίς να σε ενοχλούμε.

    Η μόνη σου δικαιολογία είναι (την εκφράζω με δικά μου λόγια), «δεν εφαρμόστηκε ο νόμος καλά πριν οπότε δεν θα κάνουμε βελτιώσεις στο νόμο / δεν θα προσπαθήσουμε για την σωστή εφαρμογή του αλλά θα πάμε σε πιο αυστηρό νόμο παρά το παράπονο σου για τις δικές σου ελευθερίες».

    Σε αυτή την δικαιολογία σου απάντησα : https://www.blogger.com/comment.g?bloghttps://www.blogger.com/comment.g?blogID=36779065&postID=603624710380342489&isPopup=trueID=36779065&postID=603624710380342489&isPopup=true

    Θα στο πω ξανά: συμπεριφέρεσαι όπως ακριβώς συμπεριφέρονταν οι καπνιστές όταν εκείνοι –λόγω κακής εφαρμογής του νόμου –απολάμβαναν «ασυλίας».

    13/1/10 04:49  
    Blogger the Idiot Mouflon said...

    @Ρίτσα

    Αλλά συμφωνείς ότι ΔΕΝ πρέπει να υπάρχει χώρος διασκέδασης ΚΑΙ για εμένα όπου θα μπορώ να τα ακούω με ποτό και τσιγάρο χωρίς να ενοχλώ άλλους.

    @Rose
    Αηδιαστική, βρωμερή καπίστρια που δεν δέχεσαι να λειτουργείς ενοχικά όπως σε θέλουμε… τολμάς να αναφέρεις μάνες, καμπάνες και βυζιά ! Θα τα μολύνεις !

    @Πασεντζέρης

    Προφανώς αναφέρεσαι στα όσα συχνά γράφεις στο Ιστολόγιο σου: http://agrypnia.wordpress.com/

    13/1/10 04:50  
    Anonymous milaz said...

    Νομίζω ότι αν ξαναδείς ούλες τες συζητήσεις μας που την αρχή εννα δεις ποιος πετάσσει χαρακτηρισμούς τζαι κάμνει υποθέσεις για το τι είναι ο άλλος, συν της προσπάθειας για κατάταξη όσων δεν θέλουν να καπνίζουν στην ομάδα των "αστοπαιδων", του νηπιαγωγείου και των μαμμοθρεφτων...

    Δεν αμφιβάλλω ότι εγω τζαι εσύ μπορεί τζαι να τα έβρουμε ώστε να καπνίζεις εσύ στην γωνία σου τζαι εγώ στην γωνία μου τζαι να μεν εισπνέω τον καπνό σου... πιστεύεις όμως ότι ένα παλιό σπίτι που έγινε μπαρ εν δίκαιο να γίνει "καπνιστικό" την στιγμή που εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να χωρίσει των χώρο του; Ένας τέτοιος χώρος το μόνο που μπορεί να κάμει για να είναι ανοικτό σε όλους είναι να βάλει τους καπνιστές στην βεράντα.

    Όλα τα υπόλοιπα 90% δηλ των όσων λένε οι καπνιστές (που ήταν και το αρχικό μου θέμα) για το ότι εν "ξενόφερτο", ότι "το τσιγάρο πάει" σε κάποιους τόπους κτλ εν μαλακίες - δεν είναι το τσιγάρο κομμάτι μιας "παλιάς καλής εποχής" που είμαστε "λεύτεροι".

    13/1/10 09:36  
    Anonymous the Idiot Mouflon said...

    Ψεύδεσαι Μιάλη.

    Δεν ονόμασ αστόπαιδα του κερατά όλους τους μη καπνιστές αλλά όσους -στην προσπάθεια τους να στιγματίσουν τον καπνιστή -πρόταξαν το "δεν θα πάθεις τίποτε 5 λεπτά στο κρύο"... αποδυκνείοντας ότι βλέπουν ΄τα πράγματα με βάση μόνο τα δικά τους δεδομένα (της πόλης).

    Για τους μικρούς χώρους ή όπου είναι αντι-λειτουργικό να υπάρχει διαχωριστικό σου απάντησα ήδη εδώ: http://hlithioagrino.blogspot.com/2010/01/blog-post_08.html

    Εν ολίγοις, σου πρότεινα να δίνεται το δικαίωμα επιλογής σε τέτοιες περιπτώσεις και σου εξήγησα πως τα χαρακτηριστικά της αγοράς ΔΕΝ θα επιτρέψουν αυτή η επιλογή να λειτουργήσει μονόπαντα.

    Τα προσπερνάς επίτηδες γιατί σε ενδιαφέρει μόνο η τελευταία εντύπωση που θα πάρει ο αναγνώστης.

    Το δικό σου θέμα είναι να ακουστούν μόνο οι γελοιότητες της "αντίπαλης ομάδας" και όχι τα λογικά επιχειρήματα και τα πραγματικά γεγονότα. Για αυτό και ενοχλείσε.

    13/1/10 09:56  
    Anonymous το Ηλίθιο Αγρινό said...

    "...Εν ολίγοις, σου πρότεινα να δίνεται το δικαίωμα επιλογής σε τέτοιες περιπτώσεις και σου εξήγησα πως τα χαρακτηριστικά της αγοράς ΔΕΝ θα επιτρέψουν αυτή η επιλογή να λειτουργήσει μονόπαντα...."

    Σου πρότεινα επίσης και τη λύση της Ιδιωτικής Λέσχης.

    13/1/10 09:57  
    Anonymous Anonymous said...

    @ Αγρινόν

    Αν τζιαι φανατικός καπνιστής διαφωνώ μαζί σου. Οποιοσδήποτε νόμος εκτός που τον τζιαινούρκον εν μπορεί να προστατέψει τους μη καπνιστές τζιαι τους εργαζόμενους που τον καπνον. Τζιαι ο λόγος εν ο εξής. Σκέφτου να φκαίνεις με την παρέα σου τζιαι να προσπαθείτε να θκιαλέξετε τόπον. Τζιαι εσύ λαλείς το πολλά απλόν που λαλούμε σχεδόν ούλλοι οι καπνιστές, εγώ εν πάω σε τόπο που να μεν μπορώ να καπνίσω. Οι παρέες σου που σ'αγαπούν(όπως τους αγαπάς τζιαι εσύ) τζιαι που σκέφτουνται ίνταμπου εννά πάθουμεν ολάν(όπως τζιαι εσύ), συμφωνούν να πάτε σε καπνιστικό τόπο. Κάθε παρέα έσιει ένα τέθκοιον τουλάχιστον. Οπότε οι μόνοι που εννά συχνάζουν σε μη καπνιστικά μέρη(δηλ. στο χώρο μη καπνιστών που προβλέπεται, σε κέντρα μόνο για μη καπνιστές κτλ) εν κάτι τύποι σαν τούτους που σου γράφουν δαμέ. Αποτέλεσμα ένει η πλειοψηφία να καπνίζει παθητικά πάλε τζιαι να μεν επροστατέφτηκε κανένας. Επίσης επειδή λλίος κόσμος εννα συχνάζει στα μη καπνηστικά μέρη, εν θα εν τζιαι πολλά τα καρσόνια τζιαμέ, οπότε τζίηνος που έσιει ανάγκη να δουλέψει, πάλε εννα δουλεύκει μέστους καπνούς. Τζιαι πε για τους παρέες σου εν μας κόφτει γιατί εν επιλογή τους να σε ακολουθήσουν, αλλά τα γέριμα τα πλάσματα που εν έχουν επιλογή εκάτσαν πάνω.

    @ Υπόλοιποι
    Κοπέλλια, κακώς πανηγυρίζετε, με ένα σχεδόν χαιρέκακο ύφος. Κανονικά έπρεπε να είσαστε δυστυχισμένοι με το νέο νόμο. Τζιαι ο λόγος εν ο εξής. Όπως είπα κανένας ΝΟΜΟΣ εκτός που τούτον εν μπορεί να σας προστατεύσει. Αλλά έσιει έναν άλλον πράμα που εμπόρεν. Η αθρωπιά. Είσιε ένα μιτσί τσιανς να καταφέρουν οι αθρώποι να συνεννοηθούν πολιτισμένα τζιαι να μεν σε ενοχλά με το τσιάρο του ο άλλος γιατί εζήτησες του το. Ναι έσιεις δίκαιο ήταν πολλά μιτσίν το τσιανς τζιαι προτιμάς το νόμον. Πρώτον όμως σκέφτου ότι τωρά το τσιανς εχάθηκε τζιαι με τη συμπεριφορά σου μειώνεται ακόμα παραπάνω. Ο νόμος συμπεριφέρεται μου σαν να είμαι γάρος(είτε είμαι είτε εν είμαι) οπότε εγώ εννά είμαι θκυό φορές γάρος(αν ήμουν γάρος που πριν ή τρεις αν δεν ήμουν). Όποτε έχω την ευκαιρία να είμαι κάπου τζιαι να καπνίσω, ανεξάρτητα του ποιον ενοχλώ, ανεξάρτητα του πόσον ευγενικά εννα μου το πει, εννα του απαντήσω ότι είμαι γάρος τζιαι εννα σβύσω το τσιάρον μόλις πριν άψω άλλον.

    Που την άλλη να μεν περιπαιζούμαστεν. Ζιούμεν η στην Κύπρον. Ο νόμος εν της μόδας τωρά, βουρά η αστυνομία να τον εφαρμόσει, εν ούλλοι σιεσμένοι πάνω τους κτλ. Αλλά εν τόσον παράλογη η κατάσταση(όπου πάεις θωρείς παραπάνω κόσμον έξω παρά μέσα), που ο νόμος εν θα συνεχίζει να εφαρμόζεται. Εννα έβρουν παραθυρούθκια, εννα βαρεθεί η αστυνομία τζιαι πολλά άλλα.

    13/1/10 12:55  
    Anonymous the Idiot Mouflon said...

    Αν ακολουθούσες τα λινκς θα έβλεπες τις απαντήσεις μου για όλα αυτά.

    Αν βαριέσαι, να επαναλάβω εν συντομία.

    Για όνομα του ... Χέντριξ. Δηλαδή, επειδή ώριμοι ενήλικες δεν μπορούν να χειριστούν τις σχέσεις τους με βάση την αλληλοκατανόηση και την συναίνεση, πρέπει να τιμωρηθώ εγώ;

    Υπάρχουν δε λύσεις με χώρους μικτούς. Το πρόβλημα τους δλδ. θα είναι ο χρόνος που ο καπνιστής θα περνά στον ειδικό χώρο;

    Καταλαβαίνεις νομίζω πως και από την άλλη πλευρά... άλλο το να τον ξεβολέψεις μια κάθε τόσο (και με την συναίνεση του) και άλλο να του επιβάλεις ολική απαγόρευση.

    Ανώνυμε, χιλιες φορές...παρά να προσπερνάμε Θεμελιώδεις Αρχές και Ατομικές Ελευθερίες γιατί "οι παρέες δεν τα βρίσκουν"... καλύτερα να αλλάζουμε παρέες.

    Έχε υπόψη σου και το εξής, η τροποποίηση που αφορά τις Ιδιωτικές Λέσχεις είναι το πιο ευάλωτο σημείο.

    Αυτές προστατεύονται από την ελευθερία του συναθροίζεσθαι και συνεταιρίζεσθαι και με το να συμπεριλάβουν τις Ιδ. Λέσχες στους χώρους απαγόρευσης του καπνίσματος βασικά επροσθέσαν ένα -πιστεύω παράνομο -όρο αδειοδότησης.

    ΑΝ επιτυχώς προσβληθεί αυτή η πρόνοια και επιμένουν σε πλήρη απαγόρευση στους άλλους χώρους... ο αριθμός μαγαζιών που θα στραφούν στη λύση της Ιδ. Λέσχης... θα είναι πολλαπλάσιος από ότι αν είχαμε ΣΩΣΤΗ εφαρμογή ενός νόμου με διαχωριστικά και επιλογή.

    Τότε που θα στραφούν για στήριξη;

    13/1/10 13:11  
    Anonymous Anonymous said...

    Ρε φίλε, ένιξερω για σένα, αλλά για μένα, το να σηκώνουμε να πάω έξω να πιω τσιάρο εν εξίσου ενοχλητικό τζιαι σπαστικό, σε σημείο που αποτελέι κριτήριο για το αν θα πάω καν σε κάποιον τόπο, με το να πάω σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο για να καπνίζω(εν το κρύο που μας ενοχλά δηλαδή;). Σε σημείο που αν είχα παρέα που τους ενοχλούσε το κάπνισμα τόσον πολλά ήταν να αλλάξω παρέα.

    Εγώ θέλω να μπορώ να κάθουμαι τζιαι να πίνω την μπίρα μου/καφέ μου/ να κουβεντιάζω τζιαι να πίνω τσιάρο. Αν υπάρχει χώρος που μπόρω να το κάμω τουντο πράμα εννα κάθουμε τζιαμέ τζιαι εννά έρτουν τζιαι οι παρέες μου τζιαι ούλλος ο κόσμος. Τζιαι εν θα έσιει κανένας παράπονο. Αλλά πάλε εννά την τρων τζιείνοι που έρκουνται τζιαι εν καπνίζουν.

    Που την άλλη στη λογική της αθρωπιάς, εννα ήμουν διατεθειμένος αν έρκετουν κάποιος μη καπνιστής τζιαι ελάλεν μου φίλε μου ενοχλεί με το τσιάρον σου, να το σβύσω, πάντα με δεδομένο ότι εννά υπήρχε τζιαι κάπου που εννά με εσέβουνταν τζιαι οι άλλοι τζιαι εν θα έρκουνταν αν μεν αντέχαν τον καπνό.

    Αλλά αντί να το κάμουν τούτο συμπεριφέρουνται μου σαν του γάρου(Πρώτα η κυβέρνηση τζιαι μετά οι διάφοροι χαιρέκακοι). Εν τω μεταξύ αν εθέλαν να λύσουν το πρόβλημα οριστικά με τέθκοιο ηλίθιο τζιαι γαουρίσμο τρόπο, έπρεπε να απαγορεύσουν την πώληση τσιάρων τζιαι κανεί.

    Τωρά για τες ιδιωτικές λέσχες νομίζω εν περιττή η συζήτηση. Κατ'αρχίν εν ηλίθιο να έσιεις ιδιωτικές λέσχες. Δεύτερον, το ζήτημα ως το καλοτζιαίριν που εννά στραφώ, εννά εν λυμένο. Ως τα Χριστούγεννα εν θα το αθυμάται κανένας. Ο Κυπραίος εν ικανός να κάμει λέσχες, να πάει στο ΕΔΑΔ, στο ΔΔΑΔ, να κάμει τέντες, να κάμει πατέντες τζιαι σίιλια θκυό άλλα.

    Τζιαι μετά που τούτα, οι μη καπνιστές θα εν σε σιηρόττερη μοίρα απ'ότι πριν, γιατί πλέον εννά είμαστε ούλλοι γάροι.

    ΥΓ είδα τζιαι τα λινκς σου που πριν

    13/1/10 14:51  
    Blogger the Idiot Mouflon said...

    @Ανώνυμος

    Εις το όνομα του Αγίου Τρίπτυχου -Μusica Eterna, Οίνου πνεύμα και Τσιγάρου φλόγα -εδώ στη Αγία Μπάρρα... ο Οίνος, το Πνεύμα, ο οινοπνευματώδης Λόγος... λάβετε φάγετε, τούτο εστί το σώμα μου.

    Δεν μπαίνω σε χώρους μη καπνιστών, πλέον φκαίνω σπάνια και βολεύομαι όπου έχουν τραπεζάκια έξω αλλά... καπνίζω τα διπλάσια που το θυμό μου.

    Δεν θα με πείραζε αν υπήρχε ειδικός χώρος που επιτρέπει στον Καπννιστή να διασκεδασει διατηρώντας την αξιοπρέπεια του... και όχι απλά μια καμαρού για το περιπαίξιμο. Βασικό κριτήριο επιλογής για μένα θα ήταν η πρόσβαση στη Μπάρρα και η καλή ακουστική. (Αλήθεια, γιατί με αναγκάζουν στο έξω και μου στερούν τα ντεσιμπέλ;)

    Πέραν αυτού, υπάρχει και η λύση της ελεύθερης επιλογής του μαγαζάτορα (ειδικά εκεί όπου το διαχωριστικό κάνει το μαγαζί μη λειτουργικό).

    Οι ιδιωτικές λέσχες είναι προστατευόμενο είδος. Μάλιστα, θεωρήθηκε η ελευθερία του συναθροίζεσθαι και συνεταιρίζεσθαι ως πιο σημαντική και από την ίση αντιμετώπιση μεταξύ ανδρών και γυναικών.

    Σε μεγάλο βαθμό το βρισκω λογικό, εξαρτάται όμως και από την περίπτωση.

    Άμα μια ομάδα με ειδικά ενδιαφέροντα θέλει δικό της, ιδιωτικό χώρο για να κάνει ότι (νόμιμο) θέλει... ποιος θα τους στερήσει το δικαίωμα και θα τους επιβάλει όρους;

    Δε βρίσκω όμως συνετό π.χ. μια λέσχη οδηγών 4Χ4 να κάνει διακρίσεις με βάση το φύλο. Από την άλλη, στην περίπτωση π.χ. μιας Λέσχης Γυναικών που Γουστάρουν Γυναίκες... μπόρεις να τους επιβάλεις να δεχτούν ως μέλος ένα άντρα;

    ***

    Ανώνυμο, με λυπεί μια προοπτική ανατροπής του νόμου που θα γίνει... όχι με βάση τον ορθολογισμό, την πίστη σε θεμελιώδεις αρχές, στις ατομικές ελευθερίες και στην αξία της συναίνεσης, του διαλόγου και της αλληλοκατανόησης.

    Κάτι τέτοιο θα ήταν Πύρρειος Νίκη.

    Θα έχω την "άνεση" μου αλλά... ουσιαστικά θα παραμείνει ανέπαφος ή και θα ενισχυθεί ο κακός τρόπος λειτουργίας του Νομοθετικού σώματος (οι φωστήρες Βουλευτές μας πάλε θα κάμνουν όπως τους καπνίσει, θα ψηφίζοπυν "λειψούς" νόμους και δεν θα είναι υπόλογοι σε κανένα) ... θα συνεχίσει ανενόχλητο το κατεστημένο των ΜΜΕ να προβάλλει ή να αποκρύβει ότι συμφέρει την όποια ατζέντα υιοθετούν κατά καιρούς... θα επιμένουν οι διάφορες "ομάδες" σε τακτικές στιγματισμού και σπίλωσης, αποπροσανατολισμού και ανατροπής του διαλόγου .... θα... θα... θα....

    Εκείνο που με λυπεί παραπάνω από όλα όμως... είναι η διαπίστωση ότι άνθρωποι που αυτοπροσδιορίζονται ως λογικοί, προοδευτικοί, ανθρωπιστές... ή δεν ξέρω και γω άλλο τι... αποδυκνείουν πως ... άμα το σύστημα "τους κάτσει" ... στα παπάρια τους η ανάγκη του άλλου.

    Δεν ξέρω πολιτικά που στέκεσαι αλλά... θα σε ρωτήσω αυτό που μου προκαλεί τον μεγαλύτερο φόβο. Μήπως τελικά... όλοι αυτοί οι "προοδευτικοί" ... τους Χρυσαυγίτες και τους ΕΛΑΜίτες... δεν τους βάζουν "απέναντι" γιατί αντιτάσσονται στην ιδεολογία και τους τρόπους τους... αλλά απλά γιατί τους ζηλεύουν;

    13/1/10 15:25  
    Anonymous milaz said...

    Αγρινέ, αφου σε λυπεί το γεγονός ότι κάποιοι που θεωρείς "λογικοί, προοδευτικοί, ανθρωπιστές... ή δεν ξέρω και γω άλλο τι..." δεν είναι έτσι με βάση τη δική σου λογική.... τότε που οι παθητικοί καπνιστές δεν είχαν επιλογή, που ήσουν; Γιατί δεν εμιλάς τότε για μη-εφαρμογή του νόμου; Έκοφτεν σε;

    Σου έχω πει, όπως και ο ανώνυμος, ότι τούτος εν ο πιο αποτελεσματικός τρόπος. Το παθητικό κάπνισμα επηρεάζει και όσους καπνίζουν και όσους δεν καπνίζουν - εσύ σε ένα κλειστό δωμάτιο 2Χ2 που καπνίζουν αλλά 10 άτομα, καπνίζεις παραπάνω που ότι μόνος σου σε ένα τέτοιο δωμάτιο.

    Επιμένεις να με θίγεις και να με κατατάσσεις σε ομάδες που έχεις στο μυαλό σου, με τελευταίο τούτο των φασίστων.... Τελικά και οι δυο είμαστε προκατελλημένοι - εσύ καπνίζεις, εγώ όχι, αρα βλέπουμε τα πράγματα που άλλο φακό. Αλλά, αν μη τι άλλο, πέρασα που το στάδιο του κοινωνικού -εστω- καπνιστή, είχα και έχω φίλους καπνιστες, με μεγάλωσε ένας καπνιστής, έχω αδελφό καπνιστή - εν στο δικό σου μυαλό που εγώ είμαι τζίνος που δεν σε καταλάβει... πόσο μάλλον όλες οι άλλες εικόνες και σενάρια που έπλασε το μυαλό σου σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να βρει επιχειρήματα.

    Τζίνο που νομίζω δεν γίνεται κατανοητό - και θα το πω και πάλι - είναι ότι τα επιχειρήματα του στυλ "εν παράδοση για μενα το τσιάρο στο μπαρ" δεν στέκουν με τίποτα, όταν μιλάμε για την υγεία και τη δική σου και όσων εν γύρω σου - δεν είναι ούτε τιμωρία, ούτε για να σε νευριάσουν. Όταν λαλείς "εγω δεν καπνίζω σε χώρους μη-καπνιστών", "αν μου πουν ΟΚ δεν θα καπνίσω μπροστά τους" τότε θα έπρεπε αυτό που έγινε να ήταν εντελώς ανώδυνο και αποδεκτό. Εσύ πιστεύεις ότι τιμωρείσαι ή διώκεσαι, αλλά δεν είναι έτσι.

    Χαιρετώ!

    13/1/10 16:38  
    Blogger the Idiot Mouflon said...

    Μιχάλη,

    (είσαι βασανιστικά προβλέψιμος)

    Λογική δεν είναι ούτε "η δική μου λογική", ούτε "η δική σου λογική", ούε καν αυτό που οι αγγλόφωνοι ονομάζουν "common sense".

    Εισηγούμαι το βιβλίο "Λογική μετά στοιχείων Γνωσιολογίας" (της Στ' Γυμνασίου ΟΕΔΒ, Αθήνα 1975) προς περαιτέρω επιμόρφωση σου..

    ***

    Που ξέρεις που ήμουν; Είδες με όταν σε ιδιοκτήτη μπυραρίας (του οποίου είμαι πελάτης για 20 χρόνια) είπα πως "εν περιπαίξομον τούτο" όταν μου έδειξε δυο τραπεζούθκια σε μια γωνιά ως χώρο αντικαπνιστών;

    (Για τη συγκεκριμένη περίπτωση,, επειδή ο χώρος είναι μικρός, κατανοώ τη δυσκολία του να βάλει διαχωριστικό αλλά δεν συμφωνώ με το περιπαίξιμο. Πιο σωστό θα έβρισκα για τη συγκεκριμένη περίπτωση εαν ο νόμος του επέτρεπε να επιλέξει ποια δεξαμενή πελατών τον ενδιαφέρει).

    Πέραν αυτού, το αν κάποιος ιδιοκτήτης παρανομεί ΔΕΝ είναι δική μου ευθύνη. Εγώ μπαίνω, ρωτώ που είναι ο χώρος των καπνιστών και κάθουμαι.

    Ούτε όμως μπορεί να θεωρηθεί ικανή αιτιολόγηση σου το "όπως μας εκάμναν να πάθουν". Τούτη είναι η περί δικαιοσύνης αίσθηση σου;

    Για όσους καπνίζουν... το πως τους επηρεάζει το κάπνισμα ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΛΟΓΟ. Δεν θα αποφασίσεις εσύ η ο Περδίκης ή η Θεοχάρους για αυτόν/αυτήν. Είναι ενήλικες και συναινούν -όσοι συναινούν -σε μια κατάσταση, deal with it.

    (Περιμένω πότε θα πάεις στην είδηση για το Άλας σαν αντιπερισπασμό).

    ΣΟυ απάντησα για την αποτελεσματικότητα εδώ : http://hlithioagrino.blogspot.com/2010/01/blog-post_08.html

    Σου απάντησα μάλιστα προσπαθώντας να κρατήσω μια φόρμα τύπου:

    Με συνθήκες Α ή Β και εφόσον λειτουργήσει το Γ ή το Δ ... τότε έχουμε αποτέλεσμα Ε ή Στ΄ αναλόγως.

    Μπορούσες να προσπαθήσεις να αμφισβητίσεις τις συνθήκες Α ή/και Β, τις προϋποθέσεις Γ ή/και Δ .. μπορούσες να εισαγάγεις άλλες προϋποθέσεις που δεν έλαβα υπόψη / να προτάξεις αξίωμα ή θεμελιώδη αρχή που πιστεύεις ότι πρέπει να τύχει υπεράσπισης... μπορούσες ακόμη να αμφισβητίσεις το εάν η σχέση μεταξύ των προϋποθέσεων / γεγονότων οδηγεί πράγματι στο συμπέρασμα / στα συμπεράσματα που προτείνω.

    ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    13/1/10 18:00  
    Blogger the Idiot Mouflon said...

    Πέραν αυτού θα μπορούσες να κοιτάξεις στα πρακτικά της βουλής για να δεις τι πραγματικά έγινε κατά τη διάρκεια της "συζήτησης" του Νόμου. (π.χ. http://www.parliament.cy/parliamentGR/008_05d/008_05_2860.htm, υπάρχουν και άλλα).

    Αν το έκανες αυτό θα διαπίστωνς ότι έφεραν ένα τσούρμο "ενδιαφερομένων" που ήταν -φύση και θέση -υπέρ της απαγόρευσης και αναγκασμένοι να προσέχουν μήπως πουν κάτι που θα θεωρηθεί ως υποστηρικτικό της συνήθειας του καπνίσματος. Όπως έτσι ήταν αναγκασμένοι να πράξουν και οι βο(υ)λευτές μας, ακόμη και οι καπνιστές.

    "Στα πλαίσια των συνεδριάσεων αυτών κλήθηκαν και παρευρέθηκαν στην επιτροπή εκπρόσωποι του Υπουργείου Υγείας, του Υπουργείου Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξεως, του Αρχηγού Αστυνομίας, του Γραφείου του Γενικού Εισαγγελέα της Δημοκρατίας, η Επίτροπος Προστασίας των Δικαιωμάτων του Παιδιού, εκπρόσωποι της Ένωσης Δήμων Κύπρου, της Ένωσης Κοινοτήτων Κύπρου, της ΠΟΒΕΚ, του Παγκύπριου Συνδέσμου Καρδιοπαθών, του Παγκύπριου Συνδέσμου Καρκινοπαθών και Φίλων (ΠΑΣΥΚΑΦ), του Συνδέσμου Καρκινοπαθών και Συγγενών Ελπίζω, Αγωνίζομαι-Ζω ΕΛΑΖΩ, του Αντικαρκινικού Συνδέσμου Κύπρου - Κίνηση Μη Καπνιστών, της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ιδιοκτητών Κέντρων Αναψυχής (ΟΣΙΚΑ), του Παγκύπριου Συνδέσμου Ιδιοκτητών Κέντρων Αναψυχής (ΠΑΣΙΚΑ), του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών και της Παγκύπριας Ένωσης Καταναλωτών και Ποιότητας Ζωής."

    Για "αντίλογο" απέναντι σε όλους τους άλλους έφεραν τι; Τους βιομήχανους τζιαι τους κέντρατζηδες! Αυτοί ομως ΔΕΝ εκπροσωπούν τους καπνιστές, άλλα είναι τα συμφέροντα τους (οι κέντρατζηδες εν ποτό τζιαι μουσική που πουλούν κυρίως για να φκάλουν ευρά).

    Αναφορές στα ΜΜΕ και από Πολιτικπούς στις ατομικές ελευθερίες, μόνο σε αυτή περί υγείας. Αναφορά στο πως ο καθένας -αφού καταναλώνει νόμιμα προιόντα -έχει δικαίωμα να ορίζει πως θα είναι η διασκέδαση τζιαι η χαλάρωση του, καμία (πλην της πρόσφατης που έκανε η Κεννεβέζου). Αναφορά στο ΓΕΓΟΝΟΣ ότι η κοινωνία μας επιτρέπει στους ενήλικες να θεωρούν διασκέδαση τη χρήση ουσιών που μπορεί να οδηγήσουν στον εθισμό (καφές, ποτό, ζάχαρη, κλπ), καμία.

    ***

    Αλλά τα γεγονότα και τα επιχειρήματα που δεν βολεύκουν την ατζέντα μας... γιατί να τα ψάξουμε καν;

    Αντί να κάνεις όλα αυτά που προανάφερα (αλήθεια, ενδιαφέρτηκες να διαβάσεις καν αυτά που έγραψα στο σύνδεσμο της παλαιότερης ανάρτησης μου πιο πάνω;) ... επιμένεις να προσπόιείσαι ότι δεν σου απάντησα και να επαναφέρεις το θέμα εδώ γιατί σε ενδιαφέρουν μόνο οι εντυπώσεις που θα αποκομίσουν οι πιο πρόσφατοι επισκέπτες.

    Επιμένεις επίσης να αναφέρεσαι στο παράδειγμα όπου καπνιστές και μη βρίσκονται στο ίδιο χώρο χωρίς διαχωρισμό και χωρίς εξαερισμό. Το κάνεις αυτό ενώ σου ανάφερα πολλές φορές ότι ΔΕΝ είναι αυτή η κατάσταση που προτείνω.

    Αίσχος Μιχάλη!

    Τα όσα ανέφερα στον Ανώνυμο ΔΕΝ ήταν απάντηση σε επιχειρήματα (ελάχιστα αποπειράθηκες να παρουσιάσεις και εκείνα "μισοδότζην"). Ήταν απεγνωσμένη έκφραση φόβου για το τι πραγματικά συμβαίνει στις καρδιές και στα μυαλά ανθρώπων νέων που -κατά τα άλλα -τους ενοχλεί η αδικία και η τσαπατσουλιά στη χώρα μας.

    Μιχάλη, άμα δεν τα ξεχωρίζεις αυτά ...τη λογική και τα επιχειρήματα... παρέτα να τα φλερτάρεις διότι μόνο με βιασμό θα "σου κάτσουν".

    13/1/10 18:08  
    Blogger the Idiot Mouflon said...

    Τα περί "εν παράδοση για μενα το τσιάρο στο μπαρ" δεν αντικατοπτρίζουν αυτό που είπα.

    Σου εξήγησα, με 127 διαφορετικούς τρόπους ότι είναι θέμα ατομικής ελευθερίας και δικαιώματος στο να ορίσω πως θα είναι η διασκέδαση μου ΑΦΟΥ μπορώ να το απολαύσω χωρίς να ενοχλώ μη καπνιστές.

    Εσύ τόλμα τουλάχιστον να πεις την αλήθεια για το πως νοιώθεις και πες "όχι κύριε, δεν είναι διασκέδαση το τσιγάρο, θα σου ορίσω εγώ τι είναι διασκέδαση".

    Μετά πιάσε σhερκές με Θεοχάρους και Περδίκη ... να μας μπήξετε τζιαι έναν όριο στη χαρά.

    13/1/10 18:13  
    Blogger the Idiot Mouflon said...

    Παράκληση, το λιπαντικό να είναι οικολογικό, π.χ. σάλιο.

    13/1/10 18:14  
    Blogger ρίτσα said...

    συφφωνώ οτι ιδανικά θάπρεπε να έχεις το χώρο σου, αλλά, επειδή πιστεύκω ότι για διάφορους λόγους έθθα λειτουργήσει τούτο, καλλίττερα να τραβάς εσύ παράεγώ

    ...

    13/1/10 21:25  
    Blogger rose said...

    εντάξει?
    ηρεμήσαμε τώρα?

    αντε να πουμε και μια μαλακία τώρα απο τα παλια..

    ...καποτε είχα μια σχέση[sic] στο δευτερο ραντεβου ήθελε να κόψω το τσιγάρο με κύριο επιχείρημα ότι όταν με φιλά είναι σαν να φιλά ένα τασάκι... Μαχαιρίτσα μ' ακούς??
    :-)

    κάποτε μιλούσα με έναν ηλίθιο οταν άναψα τσιγάρο μου εκμυστηρεύτηκε [sic] ότι για 12 χρόνια η γυναίκα του του έκρυβε ότι κάπνιζε. το έκανε μονο στη δουλεια της και μετα μέντες, κουφετούες κλπ. Ειχαν 2 παιδια και 12 χρόνια στη ράχη τους .. "καλά [ρωτά η αδαής] γιατι στο έκρυβε 12 χρόνια;" Επειδή της το είχα ξεκόψει ότι δεν θα παντρευτω ποτέ γυναίκα που καπνίζει"
    "και τώρα?" [ρωτα η αφελής] "ε τώρα δεν την εμπιστευομαι για τίποτα - με ξεγέλασε"

    ηθικό διδαγμα η ανθρωπινη ανοησία είναι ΑΠΕΡΑΝΤΗ
    To τσιγάρο είναι απλώς μια αφορμή να εκφραστεί...

    περαστικά μας...

    α! και ενα υπέροχο απο τον Θυμιο το Καρακατσάνη...
    δημοσιογράφος: "Μα υποφέρεται απο καρκίνο γιατί συνεχίζεται να καπ΄ζεται?"
    "Από καρκίνο μου είπαν οτι πάσχω όχι απο φαρυγγίτιδα"

    !!!!!!!!

    14/1/10 08:36  
    Blogger the Idiot Mouflon said...

    @Ritsa
    http://hlithioagrino.blogspot.com/2010/01/blog-post_08.html

    Δες τα σχόλια.

    @Rose
    Θα μας καταργήσουν και το δικαίωμα στην ανοησία.

    Θύμιος!

    Μετά θα μας πουν ότι ο καρκίνος είναι η Αγάπη του Κυρίου ... που στέλνει τον καρκίνο στον -ανόητο -καπνιστή για να τον επαναφέρει στο σωστό δρόμο.

    Πάω να ξεράσω νικοτίνη.

    14/1/10 09:12  
    Blogger rose said...

    Κουρντίζεις με πρωι πρωι!
    παπας προς ΘΥμιο: "τον καρκίνο στο έστειλε ο θεός γιατι σε αγαπά"
    θύμιος: "γιατί τον έστειλε σε μένα που δεν τον πιστευω και όχι σε εσενα που τον αγαπας?"

    14/1/10 09:57  
    Blogger Mana said...

    Νομίζω από την εποχή του δημοψηφίσματος έχει να ανάψει τόσο έντονος διάλογος για ένα θέμα. πίστευα ότι γενικά σε τούτο τον τόπο έχουμε ξεχάσει να συζητούμε.

    14/1/10 16:24  
    Blogger the Idiot Mouflon said...

    @Mother

    Αλήθεια, ποια ουσιαστική συζήτηση έγινε πριν ψηφιστεί ο νόμος ή έστω μετά;

    Στη βουλή δεν κάλεσαν κανένα που να μπορεί πραγματικά να εκφράσει τη θέση του καπνιστή. Ούτε οι ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντων διασκέδασης, ούτε οι βιομήχανοι, ούτε ακόμη και ο σύνδεσμος καταναλωτών μπορούσαν να το κάνουν αυτό.

    Στα δε ΜΜΕ ακούγονταν κυρίως οι απόψεις κατά με μόνο τα πιο αδύνατα των επιχειρημάτων της άλλης πλευράς να τυγχάνουν προβολής από τους ίδιους τους υποστηρικτές του νόμου.

    Σαν αντίλογο παρουσίασαν μόνο τις θέσεις των κέντρατζηδων. Μα αυτοί άλλα συμφέροντα αντιπροσωπεύουν, όχι αυτά των καπνιστών. Μάλιστα, προβάλλοντας τους συνεχώς ως το μόνο αντίλογο, κατάφεραν τα ΜΜΕ να δώσουν τη λάθος εντύπωση ότι το μόνο πρόβλημα είναι οικονομικής φύσης.

    Αν δεν ήταν και η Κενεβέζου (επειδή είναι η ίδια καπνίστρια και μάλιστα φουγάρο), το θέμα της προσωπικής επιλογής και των ατομικών ελευθεριών ελάχιστα έως καθόλου θα τύγχανε προβολής.

    Αλήθεια... που είναι οι "φιλελεύθεροι" του ΔΗΣΥ να τραβήξουν το αυτί της Θεοχάρους και του Περδίκη και να τους εξηγήσουν ότι ΔΕΝ νοιείται να περνάν νομοθεσίες που στηρίζονται στην επιβολή του "ορθού" πάνω σε θέματα προσωπικών επιλογών;

    Που είναι να τους εξηγήσουν ότι το δίκαιο μιας ομάδας πρέπει να καταργεί την αδικία, όχι να καταργεί το δίκαιο μιας άλλης;

    15/1/10 04:52  
    Blogger the Idiot Mouflon said...

    Όσοι έχουν όρεξη για συζήτηση, περάστε πρώτα από:

    http://hlithioagrino.blogspot.com/2009/07/blog-post.html

    http://hlithioagrino.blogspot.com/2009/07/blog-post_10.html

    http://hlithioagrino.blogspot.com/2009/07/blog-post_4732.html

    http://hlithioagrino.blogspot.com/2009/07/blog-post_11.html

    http://hlithioagrino.blogspot.com/2009/07/blog-post_1594.html

    http://cyprusgreens.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

    http://axapari.blogspot.com/2010/01/thank-you-for-smoking.html

    http://cyprusproduct.blogspot.com/2010/01/2010.html

    http://www.milaz.net/?p=488

    http://hlithioagrino.blogspot.com/2010/01/blog-post_08.html

    http://hlithioagrino.blogspot.com/2010/01/up-in-smoke.html

    http://hlithioagrino.blogspot.com/2010/01/blog-post_15.html

    … για να δείτε και την εξέλιξη της σκέψης μου.

    23/1/10 22:33  

    Post a Comment

    << Home