Friday, November 17, 2006

ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ

Δεντον πολυσυμπαθώ τον συγκεκριμένο... αλλά αφου βρέθηκε δίπλα μου στους λωτοφάγους... μετά απ το show του στο ρεντ... με την κοπελιά να του χαιδέυει τα λιγοστά-μακρυά μαλλιά με τέτοιο τρόπο... χαλάλι του...

Αλλά δεν μπορούσα να μην τον ρωτήσω..."ρε βασίλη... γιατί δεν βάλατε και κανένα κυπριακό συγκρότημα να παζει;... Απάντηση:.... "μα... το έψαξα... αλλά μου είπανε πως δεν έχει ΅.... αχχχχχχ βρε Βασίλη...... καλά να περνάς εδώ στη Νήσο Κύπρο.... να σου χαιδεύει τα μαλλιά η γκόμενα... δώσε όμως λίγη προσοχή..... δεν σου κοστίζει πολλα... (χαλάλιν οι ζιβανίες)

ΥΓ. Το χαίδεμα των μαλλιών ήταν του τύπου "οοο.. οοοο. το καημένο το μωρό που είναι άρρωστο...". Μή μπλέξει έτσι άδικα ο καλλιτέχνης.

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Εν έψαξε καλά μάλλον ;)
Ξέρεις εσύ.

17/11/06 05:26  
Anonymous Anonymous said...

Άυριο που θα πάω να δώ τον φίλο μου τον Αποστόλου τον πληκτρά του,θα του πάρω κανένα δύο CD να δώ αν "έψαξε" καλά.

17/11/06 05:28  
Anonymous Anonymous said...

'Το έψαξΑ αλλά μου είπαΝΕ..' Ένι ξέρω για σας, αλλά για μένα αυτός ο συνδιασμός τα λέει όλα.

17/11/06 13:10  
Blogger the Idiot Mouflon said...

Νομίζω συγκεκριμένα είπε "ρώτησα και μου είπανε...". Δεν θυμάμαι ακριβώς ...έιχα δίπλα μου και ένα ΟΧΙ-α "σύντροφο" και τον τάραξα στις διαμαρτυρίες, φούντωσα και βρήκα και δικαιολογία να γίνω ολίγον τι "κώλος".

Πάντως οι ζιβανίες έκαναν καλή δουλειά, μια εμφάνιση του Β.Π. σε τηλεμαγκαζίνο του ΡΙΚ ακυρώθηκε γιατί "ασθένησε ξαφνικά" !!!

Ουαααααχααααααχααααχαααααα
(αν και πράγματι φαινόταν ψιλοάρρωστος)

17/11/06 19:18  

Post a Comment

<< Home